Limon06 Ayy deme yaa. aylardır gece uyumuyorum. 33 haftalık olduk, büyüdükçe yeri daralıyor eskisi gibi hareket etmiyor diyorlar ama ben yine aynıyım, kaburgalarım kütür kütür, yol bulsa sağ tarafımdan ayaklarını dışarıya çıkaracak. Çok yoruldum artık. Verimli uyuyamıyorum gün içerisinde uyukluyorum sürekli. Senin dediğin gibi olursa yandık vallahi.