İyi geceler herkese. İlk gebelik olacağı için kestirmekte zorlanıyorum belirtileri. Adetime 5 gün kaldı bugün peçeteye hafif pembe leke geldi, normalde böyle bi lekelenmem olmazdı. İnternetten araştırınca yerleşme kanamasıyla karşılaştım. Sizce test yapsam mı erken gebelik veya kan testini ne zmaan yaptırmam gerekiyor. Bilgilendirirseniz sevinirim