Gulays 34+2 günlük gebeyim inanılmaz bir bel ağrım(kalçaya vuran) ve kasik ağrım var serkulajliyim doğum başlamış olabilir mi oğlum çok ufak acile gitmek istiyorum ama birakabilcek kimsem yok bilen veya yaşayan varmi
Gulays umrumdadegil çocuğu bırakacak biri olsa 18 aylık oğlum annem olacak da keyfinden geri kalmamak için gelmedi bir türlü
Gulays Lütfen aynı veya benzeri durum yaşayan varsa bakabilirim bu arada sürekli idrara gitme isteğim var enfeksiyon olasiligim yok yeni bakıldı tahlillerin cinsellik filan yasak zaten
Gulays umrumdadegil eşim evde ikiside uyuyo uyandiramiyorum berbat agrio ayaklarımı yükseğe kaldırdım bebeğin hareket etmesini bekliyorum şaka gibi gercekten
Gulays nb- umrumdadegil Dün gece yazamadım dr.umla görüştüm gece bel fıtığından kaynaklı bir ağrı olabilir demişti sabahtandir hastanedeyiz çok şükür iyiyiz kızlar doğum degilmiscok teşekkür ederim gece ilgilendiğiniz icin
umrumdadegil Gulays canım haftan erken daha doğum için hiç bekleme eşini kaldır hastaneye gidin nst çekerler sancı çıkarsa durdururlar erken doğum olmasn Allah korusun ben 30. Hafatan beri yaşıyorum durdurmaya çalışıyoruz
nb- Gulays ne demek eşim uyuyo kalksın bi zahmet sancın var. Serklajlıyken hiçbir şey riske atılmaz. Al oğlunu da birlşkte gidin babası idare eder hastanede