Tüm talihsiz durumlar benim başıma gelmiş olamaz değil mi? Mesela fetal DNA reklamı yapmaları normal mi sizce? Detaylı ultrasonu bile yüzeysel ve hep bir olumsuz sorunlu diyip geçtiler özelde tam tersini söyledi uzmanı. Ya da ilk doğumunu düşünüyorum da berbattı tavırları, etraf, çalışan muayenesi. Artık gitmeme kararı aldım. Çalışmıyorum diye devlete gidiyordum ama kendimi denek gibi hissediyorum artık