Benim 12 haftalardaydı sanırım kanamam olmuştu prosgestan kullandım doktorum bana o zaman vajinal fitil yada hap olarak kullanabilirsin demişti ama fitil olarak kullanamadım yani nasıl yapıcam çok da rahatsız edici bişey bence hap olarak kullandım mide bulantısı çok yaptığını duydum ama bende hiç olmadı gayet normal ilaç gibi içtim yumuşak yuvarlak bişey zaten