Bugün sezeryan oldum kızlar çok şükür iyiyim grip olduğum için biraz zorlandım sıkıntısını yaşıyorum ama hiç sorun değil sadece bebeğim hızlı nefes alıp verdiği için küveze aldılar henüz kucağıma alamadım benim gibi bi durum yaşayan var mı bebeğime ne zaman kavuşurum