Sbrynr5 18 Ocak bat gunumdu. Ama bugün ara ara kahverengi ve pembemsi lekelenmem oldu. Günlük pedime bulasmiyor sadece peceteye geliyor. Sabah kaset test yaptım ama negatifti. Böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba?
Nalinnn14 Sbrynr5 gebelik olabilir beta hcg yeni artmaya başladıysa test de hemen görünmeyebilir bi kaç gün daha geçtikten sonra adet olmazsan testi tekrarlayabilirsin ya da direk kan verip net sonucu görebilirsin
annesinin_kelebekleri Sbrynr5 aynısını yaşadım maalesef 2 gün sonra adet oldum, yerleşme kanaması mi acaba diye baya bir umutlanmıştım ama olmadi
Kur Sbrynr5 canım aynısını yaşıyorum bat 18 adet olmadım henüz dün test yaptım negatif ve bende de nokta nokta kahverengi lekelenmeler oluyor anlamadım valla
Cansubasar Lekelenme olduğu günün ertesi gün kan verdim pozitifi gördüm, adet olmazsan sende bi gidip kan ver istersen
Sinemm68 Sbrynr5 adetten 5 gün önce yaşadım geçen ay çok açık pembe leke gördüm bir kez meğer enfeksiyonmuş
Aisha777 Sbrynr5 Seni çok iyi anliyorum aynisini yasiyor tam 11 gundur adetim gecikti test yapiyorum neqativ boyle bekliyorum insan uzulyor belirsizlikten🥺💚