2 tane oğlumdan sonra 12 sene sonra çok istediğim her zaman içinde uhte kalacaktı bir cesaret karar verdım ve şükürler olsun dualarım kabul oldu bebeğimin cinsiyeti belli oldu bir kızım olucak Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin duygularım mutluluğumun tarifi yok sevincimi burda paylaşmak istedim herkese Rabbim gönlümdekini nasip etsin