Benimde 35. Haftam aşırı kaşıntım vardı, kaşıdıkca da minik minik pıtırcıklar oldu.doktorum kolestazdan şüphelendi değerlerime baktı, kolestaz değilmiş.Aylardir bio oil ve lierac kullanıyorum.muhtemelen onlar alerji durumumu tetikledi.doktor ikisini de bırakmamı söyledi.fitokrem sür sabah aksam kaşıntını alacak dedi.suan kaşıntım azaldı, hakiki zeytinyagınj da uyumadan önce sürüyorum aşırı rahatlatto.tavsiye ederim