Şuan hastanrdeyim kasıklarımin iki yanı çok ağrıyordu tahlil vs vermiştim enfeksiyon yok 37+1 haftalık gebeyim bu akşam artık yuruyemiycek hala geldim doktorum dedigi gibi genel ağrılarım başladı hastaneye geldik ama ne acilmam var nede sancım ntsde bana bir litre ağrı kesici serum verdiler hala aynı ağrı var ancak alttan bakıyorlar açılma yok tek problem rahim içinde kanama alanı varmış acaba sorun ne anlamıyorum yarın sezeryan olabilirmisim veya bu gece acil korktum biraz