Valla ben resmen doğuramadan diye ağlayarak gittim doğuma spinal sezeryan oldum özelde doğuma girdikten çıktıktan sonra hiç doğurmamış gibiydim o kadar rahat geçti ki ama mental olarak korkunuzu aklınıza getirmemeye çalışın sürekli ağrı kesici yapılıyor zaten ilk ayağa kalkış da yapılan iğne de hiç acıtmıyor inanın 4 ay oldu eskisinden daha iyiyim😃😃