nurimsi 17 ocakta yazmıştım buraya. Ayın 22 1.yıldönümümüz ve ben hamileyim. Desteğinizi aldım teşekkür ederim.sizlere haber vermesem olmazdı. Bana dua edin nolur. Dualaşalım❤️
Haticeburak06 nurimsi ay bizimde öyle olabilir tanışma yıldönümü 1 haziran bebiş doktorun dediğine göre 4 haziranda geliyor belki 3 gün erken gelir😁🫶
Yesimdalgic111 Benimde 10 kasım doğum günümdü hamile olduğumu 7 Kasım’da öğrendim bana en güzel hediye oldu 🥰🥰
Denizyildizi15_ nurimsi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin❤️Bizim de 12 ocak 4.tanışma senemiz 2.hamileliğimi eşime süpriz yapmıştım