Bsrozdmr1305 Arkadaşlar testi kullanmaya adetim bitince başladım Perşembe t çizgisi koyulaşmaya başladı Cuma ve bugünde aynı şekilde koyu ben Çarşamba Perşembe ve Cuma’yı değerlendirdim silikleşinceye kadar mı devam etmeyelim🤷♀️
Muzaffer Bsrozdmr1305 sen devam et garanti olsun . Şahsen ben öyle yapardım . Allah yar Ve yardımcınız olsun . Hepimizin gönlüne göre versin ☺️