Merhaba kızlar erkek bebek isim önerilerinizi bekliyorum 😍
Edaacar-ozkan Aslan 🦁
Edaacar-ozkan ilk oğlum yunus Emre 2.de kısmetse Ayaz😍
Edaacar-ozkan rüzgar ege
Haticeburak06
Edaacar-ozkan erkek olsaydı rüzgar ege koyucaktık
Edaacar-ozkan ilk oğlum doruk demir ikinci oğlum atlas
Biz başka koyduk ama aileso koymuş bir isim öyle diyorlar 😔😔😔
Cihangir 😍
Metehan Buğra Yigit Onur
Edaacar-ozkan erkek olursa eğer yagız emin koyacagim 🐣
Edaacar-ozkan Kuzey Yiğit Ayaz Oğlum olsa bu üçünden birini koymak istiyordum 🥲
Oğlumun adını çoook isteyerek ve gönlümden geçen Ata koydum❤️ fikir olsun❣️