Kelebek_066 2 gebeliğim bebeğimi 16 haftalıkken hissettim Bir gün hissediyorsam 3 4 gün hissetmiyorum bu normal mi
Haticeburak06 Kelebek_066 çoook normal 18de hissettim Şuan 20 hala düzensiz 25 haftadan sonra düzenli olurmuş araştırmıştım
Dilberkaya Kelebek_066 gayet normal benimde üçüncü gebeligim 18+2 haftaligim nadir hissediyorum hareketlerini