Woerigjjjffjdkfkx Selamlar Bn 11+3haftlik gebeyim doktor DECAVİT ve MALTOFER iki ilaç yazmış hatirlamadigim hemen mi başlıyoruz ikisinede bu ilaçları kullanan varmı eski folk asitim bitmeye yakın o bitincemi başla dedi htrlayamadim 2hftaya kadar soramiycam kendine yok doktr
SevgiTkn Woerigjjjffjdkfkx canım bence bırak folik asiti onları kullanmaya başla. Bende bitmeden bıraktım. Ama istersen folik asiti bitirip te başlayabilirsin hiç bir sıkıntı olmaz nasıl istersen 😊