Bugün kimler 37 oldu bugun azıcık kaldı heyecan dorukta 🤭
scucer bizde 36+6 olduk zaman geçmiyor günlük saat 12 yi bekliyorum 😂🤭
37+4 ama zaman geçmiyor 😅🫠
haticeozbay44 bana 35ten sonrası durmus gibi geliyor 🤭
Bende bugün tam 37 oldum 😃 sağlıcakla gelir inşallah yavrularımız 🥰
EceGnyl amiin insallah 🤭🤭
Bende 37+1 den selamlar sağlıkla geldin evlatlarımız 🧿👏
Bizde bugün tam 36 olduk oğluşumla 💙 heyecan tavan🥰