Asafmom 1anneadayiii vermiyorlar diye biliyorum bı kere denemiştim öylede, 40haftadan sonra randevusuz aliyorlarmiş o zaman doğar zaten dedim hatta kıza. Doktora baya rica etmiştim öyle almıştı zoraki
Cml2701 1anneadayiii 1 hafta sonra gel diyorlar ama gidiyorsun ya doktor orda olmuyor olmayincada gidip geliyorsun randevusuz gitmeyin bence açıklık durumunuz olursa acilden alıyorlar