20 haftalık gebeyim kızlar 2 aydır sürekli hastalıkla uğraşıyorum önce idrar yolu enfeksiyonu sonra domuz gribi şimdide diş ağrısı hepsi üst üste geldi ve hepsinde de doktorlar Antibiyotik yazdı hasteneye gitmeden önce de parolla idare ediyordum yani 2 aydır çok fazla ilaç kullandım ve açıkçası korkuyorum bugün diş için gittim ve antibiyotik başladı doktor çözüm önerileriniz varmı veya aranızda benim gibi olan