Fhryhsn İlk bebeğimi genel aneztezi ile yaptım. O ağrıyla uyandım ve çok nefessiz kaldım. Bazen böle nefessiz kalma gibi durumlar olabiliyormuş. Sonra odama çıktım inanın niye o halde olduğumu bile hatırlamıyordum. Bebeğimin sesini duyana dek ama öyle bir uyuşukluk hali ki tepkisizdim. Hemşire annem ve kayınvalidem göğsümü açmış bebeği emzirmeye çalışıyorlardı. Ben deli gibi uyumak istiyordum. Şimdi spinal aneztezi düşünüyorum. O sersemliği, ağrıyı ve nefessiz kalmayı göze alamadığım için. Ağrı ilk 15 dk dan sonra bir nevze azalmıştı sanırım ağrı kesiciden dolayı. Ama soinalde uyuşuk olunduğu için bir süre ağrı hissedilmiyormuş.