Aysemm44 bana da ilknde suni sancı verdikleri halde sancim olmadı 🤷🤣 sezeryana aldılar başı güzel ameliyata seninle ilgileri filan müzik aciyolar güzel geciyo işte sinrasi ilk ayağa kalkış yürüyüş zor🤦 yolu varsa tabiki normal da iyi diyolar olmasa da olmuyo işte