091022ma Benim daha önce 2 tane kaybım var 2 gende pıhtılaşma çıktı şimdi 7+3 hamileyim 2 hafta önce biraz kanamam olduğu için doktorum coraspirini kesti sadece iğne kullanıyorum ama korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan sadece iğne kullanan var mı benim gibi
Fy38 091022ma merak etme canım kanamayı daha da artırmamak için kesmiştir kanaman bitince sonuca göre tekrar başlar bende de kanama alanı vardı bıraktım bitince tekrar başladım
akkrn 091022ma merhaba canım aynı şey başıma geldi. 2 kaybım var ve bu gebeliğimde daha 5 haftalık ama lekenmem olduğu için ilacı kesti sadece iğneden devam dedi. Siz de süreç nasıl ilerledi ben de korkuyorum. Gizli gizli içsem mi ilacı ama bu seferde daha kötü olur mu bilemedim 😔
Tgbashnn 091022ma bendede ilk başlarda kanama alanı vardı hem iğne hem hap kullanıyordum bana bırak falan demedi ben kullandım
Hhh03 091022ma bende aynı durumdayım canım şuan 8 haftalığın içindeyim geçen hafta kanamam olunca doktor coraspirini kesti iğneye devam ediyorum
Hhh03 akkrn bende aynı şeyleri yaşadım canım coraspirini kesti iğneye devam ediyorum kaç gende pıhtılaşma çıktı senin
Momyumay akkrn Ben covid sebepli pıhtılaşma yaşadım ve anjiyo oldum bu durumdan pıhtılaşma olur diye oksapar 6 binlik kullanıyorum fakat pıhtılaşma var mı diye bakılmadı nasıl oluyor bu bakma
akkrn Hhh03 2 gen de sanırım ama tam pıhtılaşma da demiyorlar ki 1 heterozigot çıktığı için. Senin kaç genin de çıktı
akkrn Hhh03 kaç tane olmasındansa hangilerinin olduğu önemli sanırım. Doktor bunun üzerinde duruyor hep
Hhh03 akkrn onu tam bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem bana dahiliyede kadın doğumda kullanıcağmı söyledi