Neclaengin13 Benimde ayak ve el parmaklarım uyuşup üşüyor gibi oluyordu. Ara ara elim ayağım boşalıp bayılacak gibi oluyordum doktorum aylık bir test istemişti ciddi kansızlığım çıkmıştı serum takviyesi yapmıştı hatta doğuma yakın yine yaparız demişti. Kansızlık için ilaç içiyorum kan yapıcak şeyler yemeye çalışıyorum sizde bir baktırabilirsiniz kanınıza, belki sebebi odur