Bacım bende bu akşam 33+0 oldum ama inanır mısın ben hareketlerini hissetmeye başladığım haftadan itibaren hiç hareketli bir bebek değil benim oğlan kimisi karnına sert tekme yediğini içinde bir sağa bir sola döndüğünü hatta gece yatarken hareketlerinden ötürü uyandığını hiç durmadığını söylüyor yazıyor burda okuyorum açıkçası bazen imreniyorum.. ben 33 haftalık olmama rağmen karnımın üzerinden hareketlerini bile göremiyorum diyebilirim buna kilolu gebe kalmama bağlıyorum bilmiyorum 88 ile hamile kaldım göbeğim zaten gebelik öncesinde de vardı herhalde iç karnım geniş bilmiyorum.. kısaca diyeceğim o ki gün içinde evet hareket ediyor özellikle sağıma yattığımda çok daha net anlıyorum ben, geceleri de aynı şekilde sağıma yattığımda hareketli oluyor ama aşırı hareket denemez karnımın içinde ufak bir hareketlilik sadece umarım anlatabildim