svgzngn P. Tesi 40 oluyoruz ve kontrolümüz var. Hiçbir belirti yok. Sabırsızlıkla, heyecanla ve bolca uykusuzluk, yorgunlukla bekliyorum oğlumu 🥰 Son ay bitmek bilmiyor. Sizler ne durumdasınız hamişler ?
Yenianne7 svgzngn Sağlıcakla kavuşun inşallah 💕 Bizim de son 47 sezaryen olacağı için tabi daha az kaldı Şubat sonu bekliyoruz inşallah
ElifKarata svgzngn rabbm sagsalim kavuştursun inşallah canm 🥰 benm de 11 gün kaldı 30 ocakta sezaryen olucam 2. Dogumum 😇🥰 sancim da var inşallah normal dogum baslamazda acil sezaryen olmam tek ondan korkuyorum
svgzngn ElifKarata Amin canım benim hepimizi de inşallah 🥰 Sağlıkla hayırla kavuşalım bebişlerimize. Senin de çok az kalmış inşallah vaktinde sağlıkla gelsin ❤🥰
svgzngn Gozdecaner Ah ah son ay maalesef bitmiyor. Ama kucağımıza aldığımız ana tutunalım inşallah bir sancıda kurtuluruz kokusunu çekince içimize hepsi geçer 🥰🥰
AlnSura svgzngn svgzngn seninle aynıyız benimde pazartesi 40. Doluyo gelen giden yok sanırım yicez suniyi 2 gebelik
svgzngn AlnSura Suni verir mi acaba bana da 🫠 ay daha ne olsa razıyım kafası var inanki. Sağlıkla doğsunlar da ben daha fazla sürmesinden korkuyom benim ilk gebelik