Merhaba canlar size sorum şudur mukus tıkacınız nezaman düştü ? Hangi haftadaydınız, nasıl renkti? Kaç gün/hafta sonra doğum başladı veya sancılarınız başladı mı ? Benim sümüksü bir sarı renkte baya dolgun bir şekilde akıntım oldu resim yaptım asistanıma gösterdim fakat normaldir dedi Almanya’da yaşıyorum ve inanın burda herşeye normal diyorlar ama benim içim hiç rahat değil artık 37 ‘ci haftadayız aslında erken doğum istiyorum yani artık gelse sıkıntı değil hazırım ben.. ama sizlerde nasıldı nasıl ilerledi bu süreç böyle bir akıntınız oldu mu merak ediyorum.. ayrıca bugün baya bi adet ağrısı gibi ağrılarım oldu vajina içindede batma gibi bir hiss oluştu sıcak duşa girdim rahatladım ve geçti..