Yıl 2019 kanamam olduğu ıcıngottım hastane yoktu yasadıgım yerde 2.5saatlık uzaklıkta merkezle evim hastane benı alttan muayene ettı açılma yok agrı yok agrın olunca gel dedı normalde kanama olunca dıkate alınır öyle degıl mi neyse ben gidemem evim uzak dedım benı aldılar sunnıyı verdiler saat 2-3 gıbı alttan verdıler olmadı koldan verdıler ertesın gun ıkındıye doğum oldu çok kötü travmalı bı doğum yaşadım o yuzden hıc kımseye sunnıyı önermiyorum