Sevinc-Berna87 Kizlar bi arkadaş icin soruyorum evde test yapmiş pozitif suan son adet tarihine göre 5+1 lekelenmesi olmus hastaneye gitmiş bakmişlar kesede yok bebekde sizce normalmi kesenin görünmemesi bu haftalarda ?
Papatya123_ Sevinc-Berna87 o haftada bebek görülmeye bilir ama kese görülmesi gerekir bence . 6 haftalık gittim ben kese vardı bebek görünmedi alttan ultrason İLE bebeği ve kalp atışını duymuştum
CereenCkr Bende 5 haftalıkken gitmiştim görünmemisti alttan muaynede dış gebelik olabilir demişti 1 hafta sonra çağırdı kese görünmüştü