Hanımlar merhaba bugün kanda gebeliğimi öğrendim.Ama çok yeni.Bir haftadır ciddi bir bel ağrısı ve bacak ağrısı çekiyorum oturamiyorum yatamıyorum eğilemiyorum çorabımı bile giyemiyorum.Bel fıtığim var ondan olabilir mi bilmiyorum ama dayanılacak gibi birşey değil ağrı kesici de içemiyorum.Nedendir yada ne zaman geçer bilgisi olan yazabilirse sevinirim.😇