Gulaydemircan07 Kizlar 1 haftadir yoğun bir şekilde hem akıntı hemde ic çamaşırimda leke oluyor böyle enfeksiyon gibi sarimsi yeşilimsi koku var bide boyle 1 hafta hastanede kalirsin koku olur öyle siz de oluyormu oluyorsa nasl gecti
busraltin Gulaydemircan07 bu desiğün bende 4 aylık hamileyim hamilelik sürecinden beri var hamileyken tahlil vermiştiö bi sorum yok demişti doktor ama hala oluyorum baya ıslaklık da oluyor bende doktora göründüm mü
Emruha26 Gulaydemircan07 canım bende geçenlerde öyleydim bende zaten enfeksiyon vardı hamilelikte tekrar nüksetti doktor fitil verebildi sadece hamilelikte pek yapabilceğimiz bişey yok dedi doğumdan sonra ancak bi tedavi uygularız dedi sen devamlı iç çamaşırını değiştir temiz tut bide elma sirkesiyle üst tarafını silebilirsin iç taraflara gitmeden öyle dedi şuan biraz daha hafifled benim
Zumra_zelal3 Gulaydemircan07 aynı sıkıntılar bende de vardı gidip idrar verdim doktor resmen enfeksiyon isiyormusun dedi antibiyotik başladık 1000 lik fitil verdi Bi de iki gündür kullanıyorum idrarimi yaparken yanma oluyor çok inşallah geçer sizde görünun sari ve Yeşil olması enfeksiyonun ilerlemiş olduğunu gösterir geçmiş olsun
Gulaydemircan07 busraltin banada aynisini dedi enfeksiyon icin toz vermisti suyla karistiran 1 hafta olmuyor o kadarda dikkat ediyorum ama
Gulaydemircan07 Emruha26 bide onu deniyeyim enfeksiyon bebege zarar verir erken dogum olur diorlar korkutular
Gulaydemircan07 Zumra_zelal3 29 ocakta randevum var bida tekrar soylicemm hamileyz diye yapcklari biseyde yok ben o kadarda dikkat ediyorum 7 24 ic çamaşır degistiriorum bide ütü duymustm onu yapiom qma nafile yıkasam da peceteyle silsemde fayda etmio