Mevlude_Sahin
Bende manuele yazıldım. Benim eşimde tır şoförü ve sürekli uzak mesafede. Yurt dışına gidip geliyor. Bizde köyde yaşıyoruz. Taksiye para vermekten gına geldi artık 😅 benimde 2. çocuk.
Kafam rahat olsun kimseye muhtaç olmadan kendi islerimi dilediğim saatte yapabilmek için bunca çabam. Eşimde çok istiyor. Aslında hiç cesaretim yoktu onun ısrarları ile gittim. Çok keyifli araba kullanmak ama işte sinav anı bitiriyor insanı. İnşallah alırız. 😅 Bende 9 bine yazildim ama derslere git yazılı vs. derken taksi parasını hesaplarsak 20 bini geçti masrafı 🤣