Merhaba canım anneler 12. Haftada yoğun kanamayla hastaneye yattım plesentamın yukarda olması gerekirken aşağıda olduğunu söylediler döner diye bekledik fakat dönmedi şuan 22+ 4 teyim doktorum artık dönmesinin mümkün olmadığını söyledi tecrübeli anneler varsa nasıl bir doğum süreci geçirdiklerini söyleyebilirmi hastanede erken doğum , doğumda aşırı kanama riskinden söz ettiler fikri olan anneler yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏