Edagah Kızlar 10 haftadayım ilk kullandığım folik asit rossylia multimax dio bitti kontrolüme 2 hafta var eczaneden işim bunu almış internette 13 haftadan itibaren kullanılır diyo merak ettim kullanan varmı aranızda ?