Bir-irem hekimler asistan ama muanede de baya ilgililer ben her gittiğimde memnun kaldım odalar 2 kişilik refakatçi erkek almıyorlar doğum yaptığında yarım saat baba girip görüyor ve alinmiyor bir daha ziyaret yasak ama gelen olursa servis dışına çıkıp görebiliyor bebeğinizi gosterebiliyorsunuz bu size şuan çok kötü gelebilir ama inanın kadınlarin refakatçi kalması ve ziyaret olmaması çok iyi onun dışında temizlik konusunda çok kirli deil çok temizde deil sabah akşam temizlendi odalar tabiki detaylı deil ama hemşireler hep saatinde tedavilerimi yaptı doktorlar her sabah rutin gelip bize baktılar bebeğime benim muanelerm şikayetlerim çok stajer var asistan var hepsi bal şeker eğitim hemşiresi inanin emzirme sürecinde baya ilgilendi ben temizlikten deil ama ilgiden memnun kaldım sağlığa önem veriyorlar yenidoğan doktorları takip surecleride baya iyi memnunun orda ilerliyoruz