Kızlar selam. Yoğun idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. 10 günlük ilaç+6 günlük fitil ve tek kullanımlık ilaç verdi doktor. İlaçlara başladım fakat fitile başlamadım henüz. Bu gün 3. gün. Özel bölgemde sızlama ve hassasiyet var. Afedersiniz temizlerken bile canım yanıyor. Acaba enfeksiyon dışarı çıktığı için mi hassaslaştı yoksa anormal bir durum mu