Dmrervn Kızlar merhaba doktorum rahim ağzın uzun senin dedi. Normal doğum olur ama zor olur dedi. Suyu gelirse doğum olur ama 41. Haftayı bulur dedi Rahim ağzı uzun olması kötü bir şey mi
mrsckmkc Dmrervn erken haftalar için iyi bir şey rahim ağzı uzunluğu çünkü erken doğuma engel olabiliyor. Ama normal şartlarda doğuma yaklaştıkça kasılmalarında etkisiyle kısalması gerekiyor. Kısalmazsa normal doğum zorlayıcı olabilir evet maalesef. 🥺