@hanifeq ben sizin gibi düşünmüyorum büyükşehirde yaşamıyorum doğuda yaşıyoruz yeni geldik buraya burada doğum çok oluyor sürekli ama devlet hastasından bir günden bir güne gecistirilmedim dakikalarca uğraşıp ben sormadan inceleyip kilosunu boyunu hatta 10. Haftada cinsiyet tahmini yaptı her gittiğimde güleryüzle doktorlar o yoğunluğa rağmen hiçbir zaman da pişman olmadım özel sadece bi algı ben de özel özel diye kafama kodladım fakat bulunduğum şehirde tek özel hastane olduğu için o da kötü olduğu için devlete gidiyorum özele para baymaktansa devletin doktoruna güvenirim ben istemden her gittiğimde bana fotoğrafını veriyor ben unutuyorum o veriyor o kanamadan sonrada bir daha yaşamadım her gittiğimde doktor bana yolk saçı gösterip bu sağlıklı gebeliğin işareti diye belirtir hep 😊