Merhaba hanımlar sanırım hamileyim ikinci gebeliğim bu test yaptım bugün pozitif çıkmadı üç gün oldu gecikeli ama normalde asla adetim gecikmez aslında birşey hissetmiyorum o yüzden sizinde fikrinizi almak istedim sizde de oldu mu ikinci gebelikte birşey hissetmeme gibi şeyler biraz konuşup fikir almak istedim açıkçası