Userkez doktordan memnun kalmış olabilrsn ama doğuma girme olasılığı çok düşük bn ümraniyede araştırma da doğuma girdim doktorlarımın hiçbiri yoktu sadece anestezi doktorları hemşireleri ilgilendi. Kartal cezaevi gibi olmuş daha geçen gün komşum doğum yaptı refakatçisine bile telefon yasaktı yakalarsam dışarı atarım seni demiş ne hasta ne refakatçi telefon yasak bişi yiyip içirmemişler bile normal doğum yapmış refakatçinin alıp gelmeside yasakmış