Bktgzdd hiç korkma 5.gunumdeyim bebeğe bakınca geçiyor. Ağrısız elbet olmaz ama abartılı bir mevzu değil. Sütten hic korkma benimde gelmiyordu ilk 3 gun. Şuan maşallahı var🥹 Stres etmedim anlayacağın, baya etkileniyor hormonlarınız. Bebek asla aç kalmaz anne sütü yoksa mama var ne yani.. :) Aç kalmasından iyi Mecbur.
Tavsiyem bol bol yuru, pansuman yap düzenli ve bebeğe odaklannnnn 🥳