Dogum yapalı bugün tam 9 gün oldu . 2. Sezeryanimi oldum. Bende aşırı derecede şiştim özellikle ayaklarım taş gibiydi çok sertti . Beyaz dut kurusunu kaynatıp aç karnina içtim bide sade nescafe kahve tükettim anezteziyi kahve atio vücuttan doktorum öyle demişti. Bide bol su kendini sıcak tut cnm. Bol bol da hareket et yürüyüş yap boyle geçti benim 5 gün çektim bende daha omuzlarim boynum bide iğne yeri ağrım oluo oda aneztezinin etkisiymis