Mira1604 bende normalde corasprin 100 mg lik kullaniyordum kızımda birrde 6000 lik iğne.Simdi bu 2 gebeliğim kendi doktorum olmadigindann aynı ilaçları vermedi hep düşük dozajda olanları yazdı 4000 lik iğne ecoprin birde progestan bende korkmuyor değilim😔zaman neyi gösterecek bakalim