8+4 haftalığız oturup ağlıyorum artık , gece uyumadan önce 2 tane prilam içtim sabaha kadar mide ağrısı çektim sabah uyanınca bulantı yoktu bi yumurta haşlayıp yedim üzerine su içtim ve aninda geri çıkardım,çok yoruldum bu bulantılardan, dün serum taktırdım hiçbir işe yaramadı