Kızlar merhaba dün kontrolüm vardı. Doktorum muayene sonrası bilgilendirme yaptı tuzu azalt ve turşu felan yeme dedi. Bunları anlarım ödem yapıyor ama sonrasında sodayı da bırak dedi. Eşimle bi göz göze baktık şaşırdım soda bebeğe faydalı değil mi ? Yediklerimi hazmediyorum aynı zamanda magnezyum içeriyor kramplar vs iyi geldiğini düşünüyorum bi tanıdık günde 2 soda içiyordu bebeğe kilo aldırıyor felan diyordu anlamadım doktoru böyle bir şey diyen var mı ?