Selamlar.
Biz 26 haftalik olduk ama gece uykusu tam bir kabus resmen. Sağa donsem oraya vuruyor sola donsem oraya vuruyor . Donuslerde zaten bacak aram ağrıyor dönmek bile zor. Sizler bu haftalarda nasıl yatıyorsunuz anneler? Benim kızım gün içinde de gece de hep uyanık gibi coookkk hareketli. 🥲🥲🥲