Daisyy000 Elif_26 Bende çok korkuyordum..Ameliyat sonuçta…Titreye titreye girdim,ameliyatta emin olun korkulacak bisey yokmuş, kendimi boşa strese sokmusum,ama sonraki özellikle ilk 3 gün çok zor geçti..
Firstmomfirstchild Elif_26 kesinlikle bende cok korkuyorum. Özellikle ayaklarimda ki uyusukluk hissi felan beni cok korkutuyor. Allahin izniyle normal doğum olacak insallah
Baysalcennet Elif_26 Korkma canım göründüğü kadar kötü değil ben epidural oldum hiçbir şey hissetmiyorsun dokunmadan başka hatta canın sıkılıyor az sürüyo ama bebeğine hemen kavuşmak istiyor sun
turkan403 turkan403 Herkesin doğum hikayesi asla aynı değil sezeryan başı güzel sonu biraz zor agirlarinz oluyo ama öyle.cok değil tabiki benm ilkmde çatı dar diye sezeryan oldum normale göre benm için çok güzel sezeryan🤭🤭
Baharoloji Elif_26 bende çok korkmuştum normal doğumdan sonra hiç istememiştim bir de oğlum vardı onu bırakıp gitmek çok zordu ama sonuca odaklanın çok güzel bir duyguymuş değişik bekliyorsunuz bir şey hissetmeden bebeğinizi gösteriyorlar sonrası biraz ağrılı geçiyor ama bebeğinizin kokusuna unutuluyor sağlıkla gelsin
Baharoloji Eylul_annesi52 yok onları hissetmiyorsunuz uyuşukluk geçince yürüme oturma gibi bir haftaya geçiyor oda hiç bir şey hissetmedim sezaryen de bir baktım bebeği gösteriyor doktorum bende bekliyorum dokunma çekiştirme olacak diye :)
Mavi3475 Elif_26 Kızz kendini niye korkutuyorsun bende oldum plansız normal doğum olacaktım kontrole gittim Nst de sancı çıkınca sezeryana alındım dokunmaları hissediyorsun acı ağrı yok 1hafta kadar ağrısı oluyor zorlanıyorsun ondan sonra toparlarsın