Canim anneler simdi benim en cok merak ettigim konulardan biri budur. Malum benim ilk gebeligim. Acaba nisanı gelmeden doğuran oldu mu? Merak ediyorum cünkü çoğu anne adayında yerleşme kanaması yada pembe bir akinti olmuş. Fakat bende hic olmadı. Hamile olduğumdan beri sadece (allaha cok sükür) enfeksiyondan kaynakli sari yapıskan bir akıntı var. Acaba nisanım gelir mi gelmez mi cok merak ediyorum bu yüzden. Su an 37+4 yim gelen giden bir akıntı olmadı 🥰