Bugün 12 haftalık oldum doktor bana en son gittiğimde 19 ocak - 1 şubat arasında gelmemi söyledi ancak burda gördüğüm kadarıyla 12. Haftalarda demir omega decavit tarzı şeyler başlatılmış ben geç kalır mıyım bilmiyorum randevu 31 ocağa bulabildim o zaman bidaha 14. Haftaya falan gelmiş olacağım geç kalmaz mıyım ?