Pnpn bence nstye sokar sizi bu haftada. Benim ilk oğlumda 32de başlamıştık bide ikizlerde dahada erken başlanıyor siz girersiniz büyük ihtimalle. Rahime baskı varmı? Ya da kasılma? Benim ilk oğlumda 28de bunlar başlamıştı çok yoğun 35de açılma oldu 36da doğurdum şimdi tek yumurta ikizlerine hamileyim ekstra riskliyim bakalım neler olcak