gzmaltysnl Kızlar selam 37+1 im bugün doktor kontrolü var çatı muayenesi yaptı sorum şu ki çatı muayenesi normal doğumu tetikler mi
Yesimtknr gzmaltysnl bilgili olduklari için herhangi bir sorun olmaz ki doğumdan önce her kadına yapılıyor bu kasmayın yeter bence
gizem-cbn gzmaltysnl bi hemşire yakın zamanda yapılması sebebine yaparken bazen rahim ağzını açtıkları için doğumun başlayabildiğini söylemişti. Oladabilir yani 🤷♀️
gzmaltysnl Yesimtknr haklısın sonuçta tetiklese yapmazlar ama psikolojik mi nedir anlamadım gerçi kontrolden sonra da baya ayaktaydım yürüdüm dolaştım şuan belim de hafif bi ağrı var ağrı olunca da acaba mı diye düşündüm :)
Yesimtknr gzmaltysnl ben de daha 1 kere alttan muayene oldum hamile kalmadan önce herkes korkutmuştu ama hiç hissetmedim bile hakkınızda hayırlısı olsun inşallah